Sayfalar

2013/03/18

Adım Adım 'Kavram'

KTÜ Mimarlık 2. Yarıyıl PROJE dersimin "Yaşanan Deniz Feneri" konulu çalışması için araştırma yapıyorum. Bu Bağlamı da Ordu/Perşembe/Yason Burnu'na oturtuyoruz. Yaptığım araştırmalar hep yeni kapı açmakla geçiyor(ve benim de işime geliyor bu karmaşa).

İlk araştırmaya Yason Burnu ve tarihinden başlıyorum ve karşıma "Altın Post" diye bir kavram çıkıyor (bu aradığım şey). "Altın Posta" yoğunlaştığım vakit karşıma şöyle geniş bir anlatıma sahip bir yazı çıkıyor karşıma.


Malum yazı PDF indirmek istediğimi ve nasıl yapılacağını Google'a soruyorum. Sonuçlardan şuraya giriyorum ve ilk iki çözümü deneyip sonuç aldıktan (pdf olarak yazıyı indirdikten) sonra görüyorum ki çözümü sağlayan siteler kendi reklamlarını sayfanın sağ alt köşesine çakmışlar. Üçüncü çözümü de denemek zor gelmiyor. Hedefime temiz ve hızlı bir şekilde üçüncü çözüm olan HTMLtoPDF ile varıyorum. Basit bir ihtiyaçtı benim ki ama önemli idi. Teşekkürler